3 Eylül 2009 Perşembe

Marcin...



ForzaBeşiktaş'ta bir abimiz paylaşmış sağolsun.Aslında aklımdaydı hep Belçika spor sitelerine baktım göremedim.
Video'yu izlemek istemedim ve bu görüntüden sonra olayın vehametini daha iyi anlayabiliyorum.Söylenenlere göre Witsel biraz kontrolsüz ve bir hışımla dalmış Marcin Wasilewski'ye.
10 maç ceza almış Witsel bence diğer oyuncu iyileşene kadar oynamaması gerekir.O pozisyonda topa girişinde kontrol yok deniyor sonuçta.Belki maçın stresinden ve kişisel olarak hırslı olmasından kaynaklanabilir ama yinede affedilemez bir durum.

Bizim ülkemizde de oldu bu durum aslında.Ben bir kez izledim bu tip sakatlanmayı.Mustafa Doğan'ın İsanbulspor'lu Güven Kocabal'ın ayağını kırdığı maçın özetini izliyordum.Valla çok etkilenmiştim o olaydan çocuk yaşta,gittiğim Bucaspor'dan ayrılıp okulun basket takımına geçmiştim o derece,hakeminde Güven'in ayağının kırıldığı pozisyonda faul vermeyip devam ettirmesi de ayrı bir tartışma konusuydu.Hayat ikisini yıllar sonra Beşiktaş'ta buluşturdu gerçi.

Ne diyelim allah Wasilewski'ye sağlık,Witsel'e de akıl fikir versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder