1 Eylül 2009 Salı

Pislik.

Ankaragücü Melih Gökçek'in klübü Ankarasporla birleşçekmi sorusu uzun süredir gündemde.Az bir kesim Ankaragüç'lü taraftarlar olmaz öyle şey batarsak kendimiz batarız modunda bu birleşmeyi onaylamıyor.Fakat çoğunluk bu birleşmeden yana.Bu durum biraz miğde bulandırıcı bence.Sen kendi klübünün geleneğine sahip çıkmazsan beter ol.Gerçi Kenan Evren bunların küme düştüğü sezon benim takımım diye yine 1. Ligde oynattırmış,böyle davranmaları çok doğal onu düşünemedim bak.

Blog'da önceki postlarda statlara siyasi pankart vb. sokulmayacak diye bir haber koymuştum.
Şimdiii;sormazlarmı adama bu neyin nesi diye.Siyasetle futbol iç içe olmaz diyenler hadi engelleyin bunuda ne duruyorsunuz,öyle taraftar derneklerinden pankart toplamak kolay anasını satayım.



Ben bir fark göremiyorum ya siz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder